vrijdag 19 april 2013

Cadeautje voor het bruidspaar

Vanavond heb ik een bruiloft van een collega. De vraag van de ceremoniemeester was om een kleinigheidje voor het bruidspaar mee te nemen dat betrekking heeft op hun huwelijksreis. Omdat ik in mijn "naai-fase" zit en een aantal keer een pasjesmapje voorbij heb zien komen op verschillende blogs, bedacht ik dat het leuk zou zijn om een mapje te maken voor paspoort, tickets en pasjes. Na goed naar een aantal patronen/mapjes gekeken te hebben, heb ik mijn eigen patroon getekend. Dit is het resultaat:



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Het is echt handig om alle documenten bij elkaar te hebben. Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel cadeau!
    Leuk de initialen van het bruidspaar aan de voorkant en de kleurencombinatie van de 2 stofjes staan goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. creatief bedacht & mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superrr leuk gedaan, dat bewaar je ook echt! Top ideetje, en mooi uitgevoerd :)

    BeantwoordenVerwijderen