maandag 24 juni 2013

Vlaggetjes voor Lisa

Ruimmmm op tijd af (dat gebeurt bijna nooit!!!)!! Deze slinger is voor Lisa. Ze wordt op 30 juli één jaar. Dan ben ik in Bali. Omdat ik toch graag een creatief cadeautje wil geven, heb ik deze slinger gemaakt en alvast gegeven zodat ze hem op 30 juli op kunnen hangen (en hopelijk elk jaar weer opnieuw!!).

Dit is voorlopig mijn laatste berichtje hier. Volgende week vertrek ik naar Bali (voor vrijwilligerswerk) dus het zal hier een tijdje stil zijn want ik ga even over op een reisblog. Vanaf augustus ben ik er weer...







 
 

7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke stofjes!!
    Wat voor vrijwilligerswerk ga je precies doen in Bali?? Ik wens je alvast veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga op een soort schooltje o.a. Engelse les geven via www.purevolunteer.nl

      Verwijderen
  2. Mooi!
    Veel succes in Bali! Hoe heet je reisblog?
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn reisblog: liesbethopbali.waarbenjij.nu
      Er staat nu nog niks op maar dat verandert hopelijk volgende week!!

      Verwijderen
  3. Wat een geweldige stofjes! Gaaf dat je naar Bali gaat voor vrijwilligerswerk. Heel veel succes en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth,
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster-award. Als je interesse hebt, kun je even kijken op www.mariannehaakt.blogspot.nl.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liesbeth,

    Gefeliciteerd, je hebt mijn give-away hebt gewonnen!
    Wil je je adresgegevens sturen naar stipenhaak@hotmail.nl dan komt het lieveheersbeest- patroon en het materiaal zo snel mogelijk naar je toe!

    Groetjes Herriët
    Stip & HAAK

    BeantwoordenVerwijderen