zondag 1 juni 2014

Stempelcadeautje & stempel voor in de klas

Een creatief vriendinnetje is jarig geweest.
Ze organiseert workshops en ze heeft een site waar ze zelfgemaakte cadeautjes verkoopt: www.kajoy.nl
Neem gerust eens een kijkje!!!
Ik haalde mijn zelfmaak-stempel-spullen tevoorschijn
en maakte een stempel van haar logo.
Een schot in de roos want ze wilde heel graag zo'n stempel hebben,
de spullen om het zelf te maken had ze al in huis...
 
 

Met een paar labels erbij:
 

 
En een stempelkussen van de Hema.
Waar ik eigenlijk niet zo tevreden over ben want de inkt is erg snel op.
Ik ga dus op zoek naar een ander stempelkussen!

 
Het ingepakte cadeautje met mijn favoriete stickertje.
Daar wil ik ook nog eens een stempel van maken voor mezelf.



Ook maakte ik een stempel voor op school. Het is Gerrit.
Gerrit komt voor in de animaties behorende bij onze taalmethode.
Ik hoop dat de kinderen extra hun best gaan doen om netjes te werken!
 

 

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En die stempel, dat motiveert vast!! Leuk idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben suuuuuperblij met m'n stempel. Hij is vandaag al intensief gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey... Ik kocht net zelf ook wat spullen om stempels te maken.
    Heb het wel nog nooit gedaan.
    Tips zijn dus welkom ;o))
    Waar koop jij trouwens je gommetjes? (of hoe heet dat?)

    De jouwe vind ik trouwens ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen