donderdag 1 januari 2015

Cadeautje babyshower: luieretui

Er werd een babyshower georganiseerd voor een vriendin.
Natuurlijk wil ik dan een zelfgemaakt cadeautje meenemen.
Al vaak zag ik mooie luieretuis voorbij komen.
Het leek mij een leuk en handig cadeau.
Ik ging aan de slag met dit resultaat:
 


Eigenlijk was het de bedoeling dat het stofje met het patroon aan de buitenkant zou komen. Helaas had ik het klittenband op de verkeerde stof genaaid waardoor het mooie stofje ineens aan de binnenkant kwam te zitten. Toen heb ik een hartje op de voorkant genaaid, net alsof het zo hoort, toch?

 
Eerder al naaide ik een luieretui voor een andere vriendin.
Het hartje is van flockfolie.


 

3 opmerkingen:

  1. Dit zijn twee heel mooie luiertasjes en ssst... ik zou het tegen niemand zeggen dat het effen stoffen eigenlijk bedoeld was om aan de binnenkant te zitten! ;)
    De beste wensen voor het nieuwe jaar, Liesbeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik vind het juist mooi dat de bedrukte stof aan de binnenkant zit zodat het hartje nu mooi tot z'n recht komt.

    BeantwoordenVerwijderen