zaterdag 10 januari 2015

Driehoeksverhouding uit Zo Geknipt 2

In de vakantie heb ik weer heerlijk creatief bezig kunnen zijn.
Ik maakte project 4 "driehoeksverhouding" uit Zo Geknipt 2
Het stofje met bloemetjes zag ik op de markt
en kon ik niet laten liggen,
prima match met een stofje in mijn
lievelingskleur :)
Het roze stofje is geen gewoon katoen en dat maakte het even lastig
want toen ik de stofjes had gestreken,
bleek het roze stofje flink gekrompen te zijn!
De tas is daarom wat kleiner...
 


 


1 opmerking:

  1. Hoi! Via via kwam ik op je blog terecht. Je hebt een leuke blog dus je hebt er een volger bij :). Ik vind dat je echt superleuke dingen maakt, ik word er enthousiast van (en mijn 'to do' lijst wordt langer want ik zie allemaal leuke projectjes). Hartelijke groetjes, Lotte (friemelentinus.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen